2017-09-03

Shoutbox

  • Ihr lieben ich muss die Verlosung heute leider auf morgen schieben. Es gab heute Vormittag privat einiges und meine Pläne schieben sich nach hinten das ich 21 Uhr nicht schaffe. Alles weitere im Beitrag

    13:45
  • Habs korrigiert, sorry Leute das ist mir total durch die Lappen gegangen ^^"

    18:50
  • Hi Sakura - welches Item soll denn gefarmt werden?

    13:24
  • Ich glaub der Server ist abgeschmiert^^

    21:14
  • Denke nicht. Bei mein Mechanic gibt es da auch kein Unterschied..

    15:46
  • Gast#4537

    Ich habe grade meinen BS gespielt und irgendwie bekomme ich keinen Schadensbonus wenn ich power-thrust aktiviere mache ich etwas falsch?

    08:22
  • Level 10 war anscheind nur bei iRO früher zu erreichen. Nun aber sollte es einfach nur noch veraltet sein.

    14:49
  • Mach ich..

    07:15
  • Keryrubin, macht am besten einen Thread unter Bug Report. Diese Shoutbox hält nicht ewig und die Nachrichten gehen verloren über Zeit

    22:22
  • 2. Die kastrierten 3rd class Skills Espa und Eswhoo gehören auf Stufe 10 und nicht 5 +7. und 3. Lässt sich der AOE Skill Lvl 7 Eswhoo nicht aktivieren Ich schaue ob ich weiteres finde...

    20:08
  • Mehrere Sachen die eine Bereinigung benötigen. 1. Kein Status-Icon für aktivierte Skills (ablaufende Zeit) rechts für Soul Reaper und Soul Collect.

    20:08
  • Die Jobexp sind in dem Range Joblevel- abhängig so wie es aussieht... unter Job 50 gibts keine EXP und dann gestaffelt. ^^

    19:05
  • So schlecht sind die Edenquest ja nun auch nicht.

    16:21
  • Keine Ahnung.. Halte nicht viel von der Edengroup

    16:06
  • Gibt es denn ab Third Class keine Jobexp mehr für die EdenQuest (99-100)?

    15:11
  • Und was genau darf man sich wünschen? :sabber:

    14:34
  • Wünsche für den Adventskalender gerne per PN an mich :)

    23:38
  • Der Skill ist damit nicht "falsch", sondern nur nicht aktuell... ^^"

    11:43
  • Ok thx, dann bin ich erstmal weg bis die Skills alle richtig sind!

    09:40
  • Wenn es reportet wird, damit es nicht vergessen geht, dann sicher

    09:32
  • Wird das in näherer Zukunft berichtigt?

    08:59
  • Jupp. Wir sind noch auf dem Stand von Lvl 5 https://irowiki.org/w/index.php?ti…rch&oldid=48597

    20:56
  • Trap Research geht nur bis 5?

    20:05
  • Ist ein Beschreibungsfehler. Ingame steht die Renewalversion da. Bei uns ist es aber die Prerenewalversion, also die hier: https://irowiki.org/classic/Focused_Arrow_Strike

    17:34
  • Sharp Shooting (1800% ATK) geskillt nur 2950 Damage Output. DS macht (190% ATK) ca. 3000 Damage Output. Was stimmt da nicht?

    16:54
  • Server:

    • *Updated packet code and info for some guild related packets.
      -This fixes a few hidden bugs with the guild related functions and also cleans up and prepare's the code for upcoming support for newer guild packets for 2017 clients.
      -fixed guild expulsion-list.
    • *ZC_ITEM_PICKUP_ACK_V7; ZC_GUILD_INFO3; ZC_MEMBERMGR_INFO2
      -Added support for these packets.
      -Thanks goes to Lemongrass for figuring out the new structures.
      -This enables new features on 2016-12-28 and newer clients.
      -Previewing headgears and garments on character when viewed from items in carts and items picked up.
      -Guild member listing now shows the last date each member was online.
    • *Added support for the ZC_NOTIFY_EFFECT3 packet.
    • *Changing guild leaders is now possible through the guild window.
      -If woE is active, the guild master is on a guild related map, or the targeted person to become the guild leader is not online, the change will fail.
    • *Updated the "changegm" command to fail if WoE is active.
    • *Added the "effect2" command.
      -Works just like "effect", but allows for a 2nd value.
    • *Rebellion
      -Updated all skill requirements and timer data.
      -Timers like cast times, cooldowns, etc.
    • *Status's from Rebellion skills can no longer be dispelled or clearanced. Need to know the official limits to this.
    • *Fixed a linker warning if compiled with VS 2012. (zurück gesetzt, wegen schwerer Fehler)
    • *Changed 'tick' variables to 64 bit
      -This fixes an issue with timers that stop working after about 24-49 days when the tick overflows (note that this may happen much earlier than that, and at hard to predict times, on some systems)
      -On Windows, tick() still has a resolution of 10~15ms (or even as low as 100ms on some systems).
      -Thanks to @HerculesWS.
      -(zurück gesetzt, wegen schwerer Fehler)
    • *Fixed & updated item_package system.
      -Random items will now drop randomly.
      -all items are identified.
      -added a new flag: isAnnounced.
      --Setting this to 1, will broadcast this item if dropped.
      --also added full support for ZC_BROADCASTING_SPECIAL_ITEM_OBTAIN. This is needed to broadcast this drop. A 2009-12-01aRagexeRE or newer is required for this packet.
      -(zurück gesetzt, wegen schwerer Fehler)
    • *Added full support for transform script commands.
      -This command will turn a player into a monster for a given duration and can grant a SC attribute effect while transformed.
      -Thanks to @rathena.
      -(zurück gesetzt, wegen schwerer Fehler)
    • *Some updates & fixes in ItemDB.
      -Added full support for Birthday IdRO10th Scroll.
      -Added full support for Something Candy Holders.
      -mooved some stable items to item_db.
      -(teilweise zurück gesetzt, wegen schwerer Fehler)
    • *WM_SOUND_OF_DESTRUCTION
      -Can now remove Frigg Song status.
    • *RL_QD_SHOT
      -Fully supported.
      -Fixed a issue where the skill couldn't be used with grenade launcher.
      -Time allowed for comboing after Chain Action increased to 2 seconds.
      -Note: HT_POWER and RL_FALLEN_ANGEL both give 2 seconds to combo.
      -Guessing this should be the case for Quick Draw Shot too.
    • *RL_C_MARKER
      -Recoded the skill.
      -Duration increased.
      -Now requires 1 coin to use.
      -A max of 3 targets can be marked at a time.
      -Note: Marked targets won't appear on the minimap yet.
      -That will be added in a future update.
    • *RL_HEAT_BARREL
      -No longer reduces FLEE.
      -Now reduces HIT.
      -No longer applies the 10 second penalty after status ends.
    • *RL_FIREDANCE; RL_FALLEN_ANGEL; RL_D_TAIL; RL_R_TRIP_PLUSATK
      -Added full support for these skills.
    • *RL_H_MINE
      -Fully recoded the skill.
      -A max of 5 targets can be tagged at a time.
      -Duration is increased.
      -Damage formula updated.
      -Note: Flicker is currently not coded which is needed to detonate the grenades on the tagged targets. Its working are a bit complex and will be done in a later update.
    • *RL_R_TRIP
      -Now deals ranged damage.
      -AoE size for level 1 is now 7x7.
      -Knockback is now a fixed 3 cells.
      -Damage formula updated.
      -Now deals added damage if target is knocked back into a wall.
    • *RL_MASS_SPIRAL
      -Updated bleeding chance.
      -Doesn't send a no-damage packet anymore.
      -Note: Gravity dev's seemed to have screwed up on how the animaions are triggered. For a offensive skill it should trigger when dealing damage but it doesnt. This is a client side issue but lucky us we can fix this to work
      --correctly. Update on that later.
    • *RL_BANISHING_BUSTER
      -Recoded the entire skill.
      -No longer deals splash damage.
      -Damage formula updated.
      -Now dispells if the target is damaged.
      -Note: Its said it works just like dispell. So I just copied dispells code and edited it for offensive attacks.
    • *RL_SLUGSHOT
      -Recoded the entire skill.
      -Damage formula updated (Dear god what a change).
      -No longer uses equippable slug ammo.
      -Now requires Slug Bullet (Just 1 exists now).
      -Now reduces hit by a percentage beyond a 3 cell distance.

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