2019-11-24

Shoutbox

  • Auf der Homepage mit dem Ingame Account einloggen. Dann im Control Panel auf Charaktere -> den Char auswählen und dort dann den Style resetten. ^^

    20:38
  • Gast#8848

    Moin Moin , ich wollte bei mein charackter die haare stylen und habe einen sprite error bekommen und kann auch nicht mehr einloggen...^^ wie kann ich das fixen ?

    19:46
  • :heh:

    21:26
  • eben eingeloggt und stehe in geffen vor dem shop. Somit war wohl nicht der .go pay die ursache? aber naja das Laufen in den shop ja wohl auch nicht xDD vllt muss sich der server erst an meine gottlosen onlinezeiten gewöhnen^^

    20:58
  • Sorry Leute xD

    20:54
  • Server läuft erstmal wieder... aber .go pay als Crash- Ursache? Ich weiß ja nicht... war noch jemand online und hat irgendwas getan? ^^"

    18:16
  • wtf? wie zum... o.o"

    17:52
  • der server istn icht tot, aber der map-server ist abgeraucht xD pöses Odi :P

    14:26
  • Wenn ich mich anmelde und meinen char auswähle kommt: failled to connect to server

    09:33
  • server tot ?

    09:31
  • Tut mir echt Leid, ich hab ihn wieder gecrasht... Hab in Geffen Blue Gems gekauft und danach .go pay eingetippt... und bin nie in Payon angekommen -.-" Sorry (mit RK Sir Odium)

    00:22
  • Wow, cool Vielen Dank!!

    22:59
  • Korrigiere nochmal, da der Server gerade leer war, ist der Fix nun übernommen, Crash sollte nichtmehr vorkommen.. ^^

    21:46
  • Korrigiere, Ursache gefunden und Fix bereits vorbereitet ^^"

    21:29
  • hm... also ich bin jetzt auf dem Testserver ne Weile im Dewata 2 unterwegs und kann bisher keine Probleme/Crashes feststellen... Mit welcher Class und ggf. welchen Skills hast du dort was gefarmt? ^^"

    21:21
  • Läuft wieder, Ursache bislang unbekannt... ^^"

    06:48
  • Ich glaube ich hab den Server abgeschossen...^^ sry. Bin nicht sicher was passiert ist, hab in Dewata 2 gefarmt ;(

    03:48
  • Yuno ist ab sofort wieder zugänglich, bitte patchen ^^

    21:01
  • Ich werd verrückt das is ja sau cool. Danke

    16:08
  • dann geh mal in Control Panel und dort dann auf Characters. danach Character auswählen und auf reset potion klicken

    14:09
  • Man könnte sagen meine Poppel kleben in Yuno fest... :D

    11:20
  • Gast#6311

    2 meiner chars hängen in yuno wegen c3dworldress unsupported error :(

    10:05
  • Gast#6311

    oh mann ... ja habs selbst auch rausgefunden... man muss weiblich sein. Ich bin aber genderfluid!.... wie unfair

    10:03
  • Kann ich dir so ohne weitere Infos auch nicht sagen, vermutlich erfüllst du irgend eine Voraussetzung nicht... Ist der Char weiblich? ^^

    13:38
  • Gast#25a6

    Warum kann man Ribbon mit Slot nicht anziehen?

    12:18
  • Server:

    • Elemental Update Part 1 & 2
      -This is the start of a series of updates that focuses on fixing up the elementals system. Due to the system being coded in 2010 with very little info on the elementals, how they work and are handled, and how things were coded, the system will have to be completely redone which will take a lot of work to do.
      --The work load will be spread out between updates to make it easier to keep track of changes in the updates.
    • Added the "elemental" battle config file with a bunch of new configs in it.
    • natural_homun_healhp_interval; natural_homun_healsp_interval; natural_elem_healhp_interval; natural_elem_healsp_interval; elemental_masters_walk_speed; max_elemental_hp *max_elemental_sp; max_elemental_def_mdef
      -Added these new configs.
    • attack_walk_delay; attack_direction_change; clear_skills_on_warp; auto_counter_type; land_skill_limit
      -Added mercenarys and elementals to these configs by default.
    • MAX_MERCSKILL increased to 41.
      -This should of been increased long ago when MER_INVINCIBLEOFF2 was added.
    • Added a bunch of missing code that should resolve some hidden issues with the elementals. What all it fixes im not entirely sure. I just know they should be there.
    • ZC_EL_INIT; ZC_EL_PAR_CHANGE
      -Updated these packets.
    • Added some stuff to prepare for future updates to elementals.
    • Added the ".eleminfo" command.
      -This command allows one to see the stats of a summoned elemental.
      -Quite useful for seeing the build of your elemental and what to expect from it.
    • Added elemental tags and ID's to the mobid enum table.
    • Fixed some quest log issues related to Lighthalzen quests.
    • Added support for 2016 clients
      -updated clif_authok to use ZC_ACCEPT_ENTER2 packet for 2016 clients.
      --ZC_ACCEPT_ENTER3 is not used anymore...
      -Added full support for RODEX system with 2016 area clients.
    • SC_ASSUMPTIO, SC_BASILICA, SC_MOONLITSERENADE, SC_UNLIMIT
      -These SC's will now be dispelled when entering a WoE castle.
    • Cleaned up the elemental database
    • changed the required state "elementalspirit" to "elemental" for skill checks.
    • Some updates to item database.
      -Moved some stable items to item_db.txt.
      -Added missing Rebellion ammo to database & shops.
    • Updated the behavior of the elementals.
      -Reduced the chase range to a proper 2 above the view range.
      -aMotion and aDelay behavior corrected to fix cropped attack animations.
      -dMotion reduced to 300.
      -Now has the same movement speed as their master.
      -Chance of autocasting attack skill when attacking increased from 2% to 5%.
      -Max follow distance from the master reduced from 6 to 3 cells.
      -HP/SP now recovers at a rate of 2% MaxHP/MaxSP every 3 seconds.
      -Sub-stats are now affected by the master's build.
      -Formula's for MATK, DEF, and MDEF are customized to be balanced for pre-re.
      -Formula for ASPD is official. The 2011 balance update document is wrong.
      -Note: Natural HP/SP recovery will be on no matter the mode selected for now until the main system code is redone.
    • Fixed a issue where the attack speed of Homunculus was faster then what it should be.
    • Corrected a mistake that allowed Homunculus to do crits through regular attacks.
      -Turns out in official they can't crit. Its like this for any non player entity unless its done through a skill that forces crit damage. Sorry about that.
    • EL_WILD_STORM
      -Fixed a issue where the caster's ASPD didn't increase properly.
    • SO_EL_CURE
      -Recoded the skill.
      -HP/SP recovery formula updated to official.
      -Old Formula: Recovers 10% MaxHP/MaxSP.
      -New Formula: Recovers HP/SP by the amount equal to what the master sacrificed.
      -Example: Master with 47997 HP and 4387 SP will recover the elemental by 4799 HP and 438 SP.
    • MH_OVERED_BOOST
      -Now sets the homunculus and master's ASPD to a fixed value.

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