2025-02-09

Shoutbox

  • Die Jobexp sind in dem Range Joblevel- abhängig so wie es aussieht... unter Job 50 gibts keine EXP und dann gestaffelt. ^^

    19:05
  • So schlecht sind die Edenquest ja nun auch nicht.

    16:21
  • Keine Ahnung.. Halte nicht viel von der Edengroup

    16:06
  • Gibt es denn ab Third Class keine Jobexp mehr für die EdenQuest (99-100)?

    15:11
  • Und was genau darf man sich wünschen? :sabber:

    14:34
  • Wünsche für den Adventskalender gerne per PN an mich :)

    23:38
  • Der Skill ist damit nicht "falsch", sondern nur nicht aktuell... ^^"

    11:43
  • Ok thx, dann bin ich erstmal weg bis die Skills alle richtig sind!

    09:40
  • Wenn es reportet wird, damit es nicht vergessen geht, dann sicher

    09:32
  • Wird das in näherer Zukunft berichtigt?

    08:59
  • Jupp. Wir sind noch auf dem Stand von Lvl 5 https://irowiki.org/w/index.php?ti…rch&oldid=48597

    20:56
  • Trap Research geht nur bis 5?

    20:05
  • Ist ein Beschreibungsfehler. Ingame steht die Renewalversion da. Bei uns ist es aber die Prerenewalversion, also die hier: https://irowiki.org/classic/Focused_Arrow_Strike

    17:34
  • Sharp Shooting (1800% ATK) geskillt nur 2950 Damage Output. DS macht (190% ATK) ca. 3000 Damage Output. Was stimmt da nicht?

    16:54
  • Hat dein Virenscanner vielleicht irgend ne Datei gelöscht oder so? Oder gibt es irgend nen Fehler? 😅

    06:50
  • Gast#6c6b

    Also meine Sis und ich wollten uns den server mal angucken, aber ich komm nach dem patcher nich weiter. Sind 8 Leute online aber bei mir öffnet er kein game. XD ich lass das hier mal so stehen weil wir nun bubu machen.

    20:49
  • Hihi ich wollte mal Fragen ob der Server noch aktiv genutzt wird und es noch Deutsche Gilden gibt die einen Neuling aufnehmen würden

    17:47
  • Hey allerseits... ich werde heute Abend mal wieder einen ungeplanten Reboot durchführen, um ein paar Bugs zu fixen. (Unter anderem Skill- Bugs und die Sealed Shrine Instanz) ^^

    16:06
  • Kann mich aktuell nicht einloggen ?-?

    18:30
  • Also bei mir geht die Registrierung ohne Probleme... evtl. ein kurzzeitiges Verbindungsproblem? ^^

    18:21
  • Gast#fe93

    Hi, wollte mir einen Account erstellen, aber der Server antwortet mit einem 500er:

    Request URL: https://nyanro.org/?site=register
    Request Method: POST
    Status Code: 500 Internal Server Error

    18:15
  • Hey! Ich werde um 17:55 Uhr einen außerplanmäßigen Reboot durchführen, um einige Bugs zu fixen ^^

    16:55
  • Desert Wölfe gehste in Thors 1 direkt raus und dann eine Map nach rechts. da haste dann massenweise

    16:18
  • Wo finde ich den Desert Wolfs? oder Kobold damit ich einen Thurisaz Rune erstellen kann

    15:55
  • ja genau, ich wollte jetzt nich deswegen ein neues Thema anfangen und erstmal hier anfragen sozusagen ^^

    15:16
    • Offizieller Beitrag

    Mainserver:

    • Fixed Dispel
      -Dispell is now usable outside PvP in Duels.
      -Dispell is now usable outside PvP in the caster's party.
    • The following monster level 10 skills now have their official effect
      -Brandish Spear: 5x5 line of damage. 562% damage to all cells.
      -Magnum Break: 9x9 AoE. 600% damage to all cells.
      -Mammonite: 1200% damage.
      -Fireball: 510% damage.
    • When used by monsters, Brandish Spear and Magnum Break now always deal full damage, independent of distance.
    • Fixed PR_REDEMPTIO requirement
      -Only charge the Base EXP.
      -Lost EXP will be displayed.
    • NPC_LICK now has a base chance of 20%*level and a base duration of 5s
    • Excruciating Palm now has a base duration 5s
    • Sightless Mind now has a base duration of 30s
    • Implemented official behavior when attacking icewalls and traps with skills.
      -Skills hitting icewalls and traps: Arrow Shower, Cold Slower, Tornado Kick, Sightless Mind, Meteor Assault, Spread Attack, Throw Huuma, Sightrasher, Sight Blaster, Earth Shaker, Rampage Blaster, Feint Bomb, Magnum Break, Fire Trap,
      - Ice Trap, Cart Revolution, Napalm Vulcan, Triple Attack, Occult Impaction, Throw Spirit Sphere, Asura Strike, Spear Stab, Spiral Pierce, Holy Cross
      -Can target icewalls and traps but have strange behavior: Bowling Bash, Focused Arrow Strike, First Wind
      -Can hit icewalls and traps, but not target traps: Grimtooth, Raging Thrust, Blitz Beat, Napalm Beat, Fireball, Vulcan Arm, Tiger Cannon
      -Can hit icewalls and traps ONLY in PVP: Dragon Breath, Suicidal Destruction, Axe Tornado, Sky Blow
      -Can hit icewalls only: All other single target skills, Counter Slash
      -Can target icewalls but have strange behavior: Brandish Spear, Wind Cutter, Cannon Spear, Flame Launcher
      -Can not hit icewalls and traps: All unit skills, Frost Nova, Comet, Arms Cannon, Fatal Menace, Lion Howling
      -Can destroy traps but not hit icewalls: Claymore Trap
      -When monsters use skills, they hit icewalls and traps and the damage displays, but they will no longer deal actual damage to the icewall or trap
      --Added an option to skill.conf with which you can define which types can damage icewalls and traps, by default it's 1 (player only), if you want to revert to previous behavior, set it to 31 (all)
      -Fixed an issue where traps could not hit icewalls and other traps in PVP
      -Taekwon combos can now trigger on traps
      -Fixed an issue that caused damage to be displayed twice when attacking a trap with certain skills
    • Fixed Talkie Box being triggered by monsters
    • The High Priestess Card from Tarot Card of Fate now removes Chemical Protection (all)
    • Gospel now removes Chemical Protection (all) on the caster
    • status_change_clear_buffs updates.
      -Changed all flag bitmask values to readable constants.
      -Added better support for SCCB_REFRESH (&4) flag.
    • Fixed Eska.
      -Eska no longer changes hard DEF
      -Eska increases soft DEF by a random 0~99 each hit
      -Eska no longer uses a weird timer that doesn't work anyway
      -Fixed the effect of Eska not being removed when the status change ends on monsters
    • Overhaul of the mob mode system
      -This rewrite allows for better adaptation from the Aegis Class and Attribute fields.
      -Slaves are now properly assigned an official slave mode of CanWalk, CanAttack, and NoRandomWalk.
      -Removed extra Boss checks and adjusted others to use their proper functions.
      -Properly implemented Skill Immunity mode to match Aegis.
      -Updated the mob_db and mob_skill_db to match the new mode structure.
    • Cleaned up usage of unit_movepos and GVG/BG map checks on skill.c
    • Some Combo fixes (activation, targeting & more).
      -You no longer need to use combo skills on the enemy that triggered the combo except for Flying Side Kick.
      -Taekwon stances can now activate even when another stance is still active.
      -Sura combos will now target the trigger of the combo if you currently don't have any auto-target
      -Fixed Tumbling sometimes displaying the stance even though it didn't trigger
      -Fixed Tumbling not triggering when suffering the "Burning" status effect
    • Provoke chance and animation fixes
      -The Provoke chance is now 70% + 3%*skill_lv + srcBaseLevel% - tarBaseLevel%
      -When Provoke fails, it will no longer make the caster display any animation
    • Resolved several compile warnings.
    • When using auto spell, it will no longer print error messages to the map-server when no valid skill was selected
      -Note: This needs to be done because the client sends us random IDs if the user simply presses on "Ok" without selecting a skill, so it's technically not an error, but expected behavior that needs to be handled.
    • Implemented the official effect of Vellum Vanish
      -The Vellum Vanish bonus only refers to bHPVanishRaceRate and bSPVanishRaceRate.
      -Vellum Vanish items no longer deal physical damage except on skill usage.
      -Skill usage with Vellum Vanish does not cause vanish.
      -HP and SP Vellum Vanish items do not stack (SP will override HP).
    • Fixed two possible defense overflow exploits.
    • Some item fixes.
      -Fixed Lord_of_Death and Red_Baby_Dragon item effects.
      -Fixed some equip types.
    • Some clean-up.
  • 15peaces 12. März 2025 um 22:30

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