2015-05-03

Shoutbox

  • ja genau, ich wollte jetzt nich deswegen ein neues Thema anfangen und erstmal hier anfragen sozusagen ^^

    15:16
  • die monster haben alle irwie ein "linksdrall" nach unten

    14:32
  • glaube das wurde sogar schon reportet

    14:32
  • Wenn zu viele Dort sind, hat man fast keine möglichkeit mehr sie zu killen und somit die Horde zu lösen.

    20:11
  • Klar, spawnen sicher auch immer welche an Ecken wo man vllt nicht viel killt, aber komisch das es immer die selben Ecken sind. Gerade bei großflächigen Maps ist das sehr gut zu beobachten. In Payon Dungeon 5 sammlen sie sich auch innerhalb der Mauern jeweils links unten in der Ecke.

    20:11
  • Mal ne Frage, ist es normal das alle Mobs das gleiche Bewegungsmuster haben? Egal auf welcher Map ich unterwegs bin, alle monster sammeln sich immer unten links in der Ecke.

    20:11
  • Also den Falcon kannst du beim Rental NPC in Brasilis bekommen und die Wolf Flute kannst du beim Tool Dealer in Brasilis kaufen. ^^

    17:06
  • Huhu, habe gelesen, dass seit 2018 ein Falcon und Wolf Whistle Trader implementiert sind. Finde den NPC leider nicht - kann mir da jemand helfen? Danke

    00:55
  • Ich werde heute Abend einen außerplanmäßigen Reboot machen, um die Instanzen zu fixen. Geplant ist das gegen 18 Uhr... ^^

    13:34
  • Habt ihr zufällig versucht, nen char über den char-select zu löschen? Wenn ja, kann das die Ursache sein... Bitte per pn bei mir melden mit nem Char- oder Accountnamen.

    12:02
  • ja ich habe das Selbe Problem bekomme meine Char´s auf normalen Server nicht mehr angezeigt auf dem "old" geht es...

    00:07
  • Gast#0342

    nicht angezeigt als hätte ich keine -_-

    00:01
  • Gast#0342

    Servus kann mich zwar anmelden bekomme aber meine Chars

    00:01
  • Vielen Dank für deine Review auf RateMyServer, DarkSeraX! :kitty:

    19:45
  • Am einfachsten ist es, wenn du deinen Virenscanner aus dem Client- Verzeichmis aussperrst. Das sind alles Falschmeldungen, vorausgesetzt du hast den Client hier heruntergeladen.

    18:45
  • Kann man leider nicht viel gegen machen, ich kann nen P-Server Client schlecht von MS zertifizieren lassen ^^"

    18:43
  • Gast#d82d

    windows verhinder installation, virus da virus hier

    16:48
  • Schreib sie im Discord an, da ist sie in der Regel erreichbar. ^^

    13:52
  • okay. Hab noch einen Vorrat von 25k jeweils. Sollte erstmal reichen. Gibts ne Möglichkeit mal mit GM Sakura zu reden? wollte sie was fragen

    11:06
  • Im Moment leider nicht, da GM Sakura aktuell zu nichts kommt...

    12:31
  • Sorry, hatte vergessen mich einzuloggen und komischerweise schickt der Browser die Nachricht mehrfach ab..

    11:46
  • Gast#61d5

    Gibts noch den Schwarzmarkt-Dealer (hieß doch so oder?) :D Den, wo man die Mysterious PET Bottles und Watermelon Juices kaufen konnte

    11:43
  • Hey, wb, freut mich =)

    22:02
  • :sry: den Text unten habe ich versehentlich 2nal verfasst

    14:46
  • Gast#d45e

    Hey, ist ja richtig geil das es euch noch gibt! Das letzte Mal war ich 2018 hier und in der Zwischenzeit habe ich geheiratet und 2 Kinder bekommen. Bin zufällig über meine alten Lesezeichen wieder auf Euch gestoßen und werde später wahrscheinlich auch mal wieder den Clienten Laden. 😀

    14:40
  • Server:

    • *Fixed a issue where using the skill Change Cart didn't update the look of the cart properly after selecting.
    • *Burning and White Imprison corrected to not override other OPT1 (BODYSTATE) statuses.
    • *Freezing status (Frost Misty some call it) now makes you immunie to the burning status.
    • *Fixed a issue where burning, freezing, deep sleep, and crystalize status would be reapplied to a target, causing duration reset.
      -This means something like burning cant be re-inflected to a enemy that is already in burning.
    • *Did a few other fixes to some common status's that should prevent some visual glitches and minor issues from happening.
    • *Cleaned up some code.
    • *Done heavly on fixing the balance issues with the homunculus in general. This is a response to the major balance issues with them, mainly the mutated ones.
      -The update applys a number of official behaviors and handling for the homunculus system like limits on HP and stats, how homunculus stats are calculated through mutations, and other things.
      -WARNING!!!!
      -HOMUNCULUS MADE BEFORE THIS UPDATE WOULD NOT BE AFFECTED.
      -SO WE HAD TO WIPE (DELETE) ALL EXISTING HOMUNCULUS FROM OUR SAVE FILES!!!!
    • *Changed the "enable_critical" config to 9 by default.
      -Its clearly shown in the homunculus stat window they have crit.
      -So why was this not set to allow homunculus to do crit attacks?
    • *Added the merc_hom_stats_cap_check function.
      -This function checks a homunculus MaxHP, MaxSP, and stats to see if they are above a set cap.
    • *Fixed a issue where skills that are unlocked by a mutated homunculus base level wouldn't appear in the skill window when the needed level is reached.
    • *Corrected some of Lif's and Amistr's base stats.
    • *Added race, element, and base stats to all mutated homunculus.
    • *Added official prices for the Rebellion's weapons, ammos, and skill required items.
    • *Increased the prices of the 3 special pile bunker items.
    • *Homunculus now have cap limits on their MaxHP, MaxSP, and stats.
      -The default limits are...
      -MaxHP: 32767
      -MaxSP: 32767
      -Stats: 150
      -These limits are official.
    • *Mutation behavior updated.
      -Homunculus that are mutated have their base MaxHP, base MaxSP and base stats replaced with the ones of their new form. Each of the 5 mutation forms have their own unique base and are higher then those of regular/evolved homunculus. Randomized mutation bonuses are still given and are given after the base stats are changed.
      -Mutating a homunculus will now also reset its intimacy to hate.
    • *Updated the homunculus data.
      -Sera is now poison element.
      -Eleanor is now neutral element.
    • *PR_STRECOVERY
      -Now removes the White Imprison and Stasis status.
      -Note: The Stasis removal part was added in kRO on June of 2012.
    • *MG_NAPALMBEAT; MG_SOULSTRIKE; HW_NAPALMVULCAN; WL_SOULEXPANSION
      -Now deals double damage on targets in white imprison status.
    • *RK_REFRESH
      -Now removes the fear status.
      -Can now be casted while in a status that blocks skill usage.
      -Note: Runes in official is said to be usable while silenced and needs a confirm. But the Refresh rune in August 2012 in kRO was changed to be usable while in any common status that prevents skill use, like stone, freeze, etc.
      -This will be applied in a future update.
    • *WL_WHITEIMPRISON
      -Recoded the entire skill and its status.
      -Monsters stats now reduce the duration of the status.
      -Duration on monsters can't be reduced below 10 seconds.
      -Duration on players is now fixed and not reduceable.
      -Success chance is affected by the skill level and casters job level.
      -Natural immunity reworked. STR now gives natural immunity.
      -(The immunity is based on a April 2010 update on kRO. Test needed.)
      -Immunity and duration reduction does not apply with casted on self.
      -Casting on self is now 100% success with a fixed 5 second duration.
      -Ghost element attacks will destroy the white imprison status.
      -White Imprison status now makes certain skills deal double damage.
    • *WL_RADIUS
      -Now increases the casting range of Earth Strain.
    • *WL_STASIS
      -Minimal duration is now a official 10 seconds.
      -Duration reduction from VIT and DEX is now more flexable.
    • *WL_READING_SB
      -Fixed a possible issue where the mind point count would glitch.
      -Max number of spells that can be sealed up is now capped at 7.
      -This is due to the number of status's that exist for the skill.
      -Their's 7 total of the same thing, all numbered. So 7 slots total.
    • *LG_RAYOFGENESIS
      -Reviewed and updated the damage formula to official.
      -Inspiration now increase the magic damage by that of 3 Royal Guards in banding.
    • *SO_WARMER
      -Fixed a issue where the status didn't make you immunie to crystalize.
    • *GN_WALLOFTHORN
      -Fixed a issue where the skill wasn't dealing any damage.
      -Seems that the official value for the repeated effect broke it. Might have to recode part of it later to get it official.
    • *GN_SLINGITEM
      -Banana bombs LUK reduction have been temporarly disabled until more testing can be done.
    • *KO_JYUMONJIKIRI
      -Now instant moves the caster next to the targets location.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!