2017-11-05

Shoutbox

  • Auf der Homepage mit dem Ingame Account einloggen. Dann im Control Panel auf Charaktere -> den Char auswählen und dort dann den Style resetten. ^^

    20:38
  • Gast#8848

    Moin Moin , ich wollte bei mein charackter die haare stylen und habe einen sprite error bekommen und kann auch nicht mehr einloggen...^^ wie kann ich das fixen ?

    19:46
  • :heh:

    21:26
  • eben eingeloggt und stehe in geffen vor dem shop. Somit war wohl nicht der .go pay die ursache? aber naja das Laufen in den shop ja wohl auch nicht xDD vllt muss sich der server erst an meine gottlosen onlinezeiten gewöhnen^^

    20:58
  • Sorry Leute xD

    20:54
  • Server läuft erstmal wieder... aber .go pay als Crash- Ursache? Ich weiß ja nicht... war noch jemand online und hat irgendwas getan? ^^"

    18:16
  • wtf? wie zum... o.o"

    17:52
  • der server istn icht tot, aber der map-server ist abgeraucht xD pöses Odi :P

    14:26
  • Wenn ich mich anmelde und meinen char auswähle kommt: failled to connect to server

    09:33
  • server tot ?

    09:31
  • Tut mir echt Leid, ich hab ihn wieder gecrasht... Hab in Geffen Blue Gems gekauft und danach .go pay eingetippt... und bin nie in Payon angekommen -.-" Sorry (mit RK Sir Odium)

    00:22
  • Wow, cool Vielen Dank!!

    22:59
  • Korrigiere nochmal, da der Server gerade leer war, ist der Fix nun übernommen, Crash sollte nichtmehr vorkommen.. ^^

    21:46
  • Korrigiere, Ursache gefunden und Fix bereits vorbereitet ^^"

    21:29
  • hm... also ich bin jetzt auf dem Testserver ne Weile im Dewata 2 unterwegs und kann bisher keine Probleme/Crashes feststellen... Mit welcher Class und ggf. welchen Skills hast du dort was gefarmt? ^^"

    21:21
  • Läuft wieder, Ursache bislang unbekannt... ^^"

    06:48
  • Ich glaube ich hab den Server abgeschossen...^^ sry. Bin nicht sicher was passiert ist, hab in Dewata 2 gefarmt ;(

    03:48
  • Yuno ist ab sofort wieder zugänglich, bitte patchen ^^

    21:01
  • Ich werd verrückt das is ja sau cool. Danke

    16:08
  • dann geh mal in Control Panel und dort dann auf Characters. danach Character auswählen und auf reset potion klicken

    14:09
  • Man könnte sagen meine Poppel kleben in Yuno fest... :D

    11:20
  • Gast#6311

    2 meiner chars hängen in yuno wegen c3dworldress unsupported error :(

    10:05
  • Gast#6311

    oh mann ... ja habs selbst auch rausgefunden... man muss weiblich sein. Ich bin aber genderfluid!.... wie unfair

    10:03
  • Kann ich dir so ohne weitere Infos auch nicht sagen, vermutlich erfüllst du irgend eine Voraussetzung nicht... Ist der Char weiblich? ^^

    13:38
  • Gast#25a6

    Warum kann man Ribbon mit Slot nicht anziehen?

    12:18
  • Server:

    • *Did a little code cleanup and optomizing for element setting for offensive magic skills.
    • *Removed some unneeded packets from a few Mechanic skills.
    • *homunculus_pyroclastic_autocast; pyroclastic_breaks_weapon
      -Added these config settings.
    • *Made a small change to the ZC_ACK_TAKEOFF_EQUIP_V5 packet so it will report errors with unequipping more properly.
    • *Cleaned up and optomized some code to improve performance.
    • *giant_growth_behavior
      -Added this new config.
    • *Max runes of each type you can carry is now 60.
    • *Added support for MD_MVP
      -This is supposed to be the true "MVP"-mode. Some of my renewal mobs are using this mode already.
      -MD_BOSS is supposed to be "miniboss"-only.
      -also added item_rate_*_mvp to drops.conf to allow configuration of different item drop rates.
      -this fixes some issues with newer mvps like Leak.
      -MD_DETECTOR and MD_KNOCKBACK_IMMUNE are also checked now while reading mob_db.
      --if set, the monster will be marked as boss-type.
      --please note that MD_KNOCKBACK_IMMUNE is however not supported yet.
      -Added coma resistance for MD_MVP.
      -Thanks to rathena for the base.
    • *NC_SELFDESTRUCTION
      -Fixed a issue where damage based on the SP consumed would only apply to a single enemy instead of all enemy's hit.
    • *KO_MUCHANAGE (Over Throw)
      -Damage is now halved if Throwing Mastery is not maxed.
    • *MH_STAHL_HORN
      -Now deals holy damage when the "goldene ferse" status is active.
    • *MH_GOLDENE_FERSE; MH_STEINWAND; MH_ANGRIFFS_MODUS; MH_GRANITIC_ARMOR; MH_PYROCLASTIC; MH_VOLCANIC_ASH
      -Added support for these skills.
      -Note: With current coding, its not possible to make Steinwand cast the AoE on both the master and homunculus unless I code it to bypass important checks which prevents exploiting.
      -For now it will only place the AoE on the master and a max of 2 can be placed (should be 1 pair limit).
      -Will come back to recode this one in the future.
    • *KG_KYOMU (Shadow Void)
      -Recoded most of the skill.
      -Skill casting fail behavior is now handled correctly.
      -Failure will now happen after casting the skill and will now display a skill fail message when it does.
    • *RK_RUNEMASTERY
      -Level 10 now allows crafting the Lux Anima rune.
      -This is also the required level to use Lux Anima runes.
    • *RK_MILLENNIUMSHIELD
      -Recoded part of the skill.
      -Fixed a issue where the shields visual effects wouldn't appear if you changed maps, refreshed, relogged, or appear for anyone seeing you come in their view range.
    • *RK_CRUSHSTRIKE
      -Updated damage formula.
    • *RK_GIANTGROWTH
      -The random damage increase is now 2x the damage.
      -Now gives a increase in physical melee damage.
      -250% increase normally (125% increase if in PvP/GvG maps).
      -This can be set to use the older pre-2017 behavior if desired.
    • *RK_STONEHARDSKIN
      -Recoded part of the skill.
      -Weapon breaking chance now only applies to physical melee attacks.
    • *RK_STORMBLAST
      -Updated damage formula.
      -No longer affected by INT. Its now affected by STR.
    • *RK_FIGHTINGSPIRIT
      -Recoded the skill.
      -Party members now get half of the ATK increase.
    • *RK_LUXANIMA
      -Added support for the skill.

    Oldschool Server:

    • *Fixed a issue where a hidden NPC won't appear in a player's view range when renabled. This should also fix issues with a number of quest NPC's, including job quest NPC's.
    • *Fixed a issue where NPC chat rooms would fail to appear in certain conditions. Mainly with job quests.
    • *Fixed a issue where using the skill Change Cart would make the number of items in the cart glitch on clients 2012-04-10 and newer.
      -This is in response to a suspected dupe exploit, but is confirmed to only be a visual glitch and no actural item duping was possible.
    • *Added the latest ID's for NPCs.

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