2018-03-04

Shoutbox

  • Ihr lieben ich muss die Verlosung heute leider auf morgen schieben. Es gab heute Vormittag privat einiges und meine Pläne schieben sich nach hinten das ich 21 Uhr nicht schaffe. Alles weitere im Beitrag

    13:45
  • Habs korrigiert, sorry Leute das ist mir total durch die Lappen gegangen ^^"

    18:50
  • Hi Sakura - welches Item soll denn gefarmt werden?

    13:24
  • Ich glaub der Server ist abgeschmiert^^

    21:14
  • Denke nicht. Bei mein Mechanic gibt es da auch kein Unterschied..

    15:46
  • Gast#4537

    Ich habe grade meinen BS gespielt und irgendwie bekomme ich keinen Schadensbonus wenn ich power-thrust aktiviere mache ich etwas falsch?

    08:22
  • Level 10 war anscheind nur bei iRO früher zu erreichen. Nun aber sollte es einfach nur noch veraltet sein.

    14:49
  • Mach ich..

    07:15
  • Keryrubin, macht am besten einen Thread unter Bug Report. Diese Shoutbox hält nicht ewig und die Nachrichten gehen verloren über Zeit

    22:22
  • 2. Die kastrierten 3rd class Skills Espa und Eswhoo gehören auf Stufe 10 und nicht 5 +7. und 3. Lässt sich der AOE Skill Lvl 7 Eswhoo nicht aktivieren Ich schaue ob ich weiteres finde...

    20:08
  • Mehrere Sachen die eine Bereinigung benötigen. 1. Kein Status-Icon für aktivierte Skills (ablaufende Zeit) rechts für Soul Reaper und Soul Collect.

    20:08
  • Die Jobexp sind in dem Range Joblevel- abhängig so wie es aussieht... unter Job 50 gibts keine EXP und dann gestaffelt. ^^

    19:05
  • So schlecht sind die Edenquest ja nun auch nicht.

    16:21
  • Keine Ahnung.. Halte nicht viel von der Edengroup

    16:06
  • Gibt es denn ab Third Class keine Jobexp mehr für die EdenQuest (99-100)?

    15:11
  • Und was genau darf man sich wünschen? :sabber:

    14:34
  • Wünsche für den Adventskalender gerne per PN an mich :)

    23:38
  • Der Skill ist damit nicht "falsch", sondern nur nicht aktuell... ^^"

    11:43
  • Ok thx, dann bin ich erstmal weg bis die Skills alle richtig sind!

    09:40
  • Wenn es reportet wird, damit es nicht vergessen geht, dann sicher

    09:32
  • Wird das in näherer Zukunft berichtigt?

    08:59
  • Jupp. Wir sind noch auf dem Stand von Lvl 5 https://irowiki.org/w/index.php?ti…rch&oldid=48597

    20:56
  • Trap Research geht nur bis 5?

    20:05
  • Ist ein Beschreibungsfehler. Ingame steht die Renewalversion da. Bei uns ist es aber die Prerenewalversion, also die hier: https://irowiki.org/classic/Focused_Arrow_Strike

    17:34
  • Sharp Shooting (1800% ATK) geskillt nur 2950 Damage Output. DS macht (190% ATK) ca. 3000 Damage Output. Was stimmt da nicht?

    16:54
  • Server:

    • *Added the "charmball" command.
      +It allows you to summon the Kagerou/Oboro charm spheres and select a type.
    • *Recoded the charm sphere system.
      +Its now refered to as charms or charmballs.
      +This allows a more proper way of controling the charm types and how to apply their effects. A number of bugs and issues has also been fixed with this recode.
    • *Fixed a issue where having more then 127 DEF/MDEF of equips equipped would cause a overflow and bring the DEF value below negeative, bypassing the "max_def" setting.
    • *Fixed a issue where DEF/MDEF increases through status's would allow DEF/MDEF to go past 99. This is now capped to what the "max_def" config setting is set to.
    • *Updated the packet's sent for player's that have millennium shields active.
    • *Added the "shieldball"command.
      +It allows you to summon Rune Knight's millennium shield's shield spheres and set the amount of HP for them.
    • *Millennium shield now manages its shields in its own unqie sphere system.
      +They are refered to as shieldball and are handled this way since this is how its officially handled and allows better handling of its animation packets. Tho it still needs a server side status ID to signal when its active.
    • *Added the "millennium_shield_health" config to the skill config file.
    • *Huge number of NPC & Database updates. (Thanks to @HerculesWS)
      -Lot's of possible bug fixes and stuff.
      -Updated Airship NPCs to official.
      -Fixed Izlude RE warps.
      -Fixed issue in niflheim quest where the script set a variable not related to the quest at all.
      -Added 'disable_items' to all applicable scripts.
      -Optimized quests/quests_moscovia.txt.
      -Corrected multiple dialog issues in okolnir quests.
      -Moved all NPC's and Warps around to match the new Izlude Town Map.
      -Updated Tutorial quests.
      -Fixed check quest in Brasilis puppy quest.
    • *Added an integer overflow check on literal values in the script parser
      -When attempting to use a value greater than INT_MAX or smaller than INT_MIN (about +/- 2 billions), an error message will be shown and script execution will be aborted.
      -Corrected some scripts that were attempting to use such values.
      -Fixed some possible issues when using literal negative values in scripts.
      -Thanks to @HerculesWS for the base.
    • *Added MOBID enum.
    • *Did some updates in the item database.
    • *KO_KAHU_ENTEN// Fire Charm; KO_HYOUHU_HUBUKI// Ice Charm; KO_KAZEHU_SEIRAN// Wind Charm; KO_DOHU_KOUKAI// Earth Charm
      +Fixed a issue where having 10 charms wouldn't allow you to summon a different type.
      +Fixed a issue where in certain cases your weapon would still have the charms element even if you don't have 10 charms active anymore.
      +Charms now give a element resistance to the element that of the summoned charms.
      -Resistance: 2% * Charm Count. This does not reduce resistance to other elements.
      +Having 10 or more charms now changes the weapon element directly to the element of the charm instead of endowing the weapon with a element change.
      +Damage increase from fire charms for Crimson Fire Formation updated to 10% per charm.
      +Weapon ATK increase from earth charms updated to 10% per charm.
    • *RK_MILLENNIUMSHIELD
      +Recoded the skill.
      +Kyrie, Parry, and Auto Guard now take higher priority over the shields.
    • *WM_GLOOMYDAY
      +Recoded the skill.
      +The FLEE/ASPD reductions now apply to all targets no matter what skills are learned.
      +Now has a small chance of giving the super gloomy status.
      -The super gloomy status reduces movement speed by 50% and dismounts the player from its peco/gryphin/dragon. Does not dismount player's from warg or mado.
      +Now increase the damage of certain skills properly.
      -The formula for how much the damage is increased and how its applied is now official.
    • *Fixed AL_HOLYWATER behavior.
      -Holy Water should not cast or consume SP when the player has no empty bottles, both in water (and water skills) and outside water.
      -Thanks to @rathena!
    • *Updated Cultivation plant spawn formula
      -Corrected level 2 Cultivation formula for spawning plants.
      -Thanks to @rathena!

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