2019-02-03

Shoutbox

  • Auf der Homepage mit dem Ingame Account einloggen. Dann im Control Panel auf Charaktere -> den Char auswählen und dort dann den Style resetten. ^^

    20:38
  • Gast#8848

    Moin Moin , ich wollte bei mein charackter die haare stylen und habe einen sprite error bekommen und kann auch nicht mehr einloggen...^^ wie kann ich das fixen ?

    19:46
  • :heh:

    21:26
  • eben eingeloggt und stehe in geffen vor dem shop. Somit war wohl nicht der .go pay die ursache? aber naja das Laufen in den shop ja wohl auch nicht xDD vllt muss sich der server erst an meine gottlosen onlinezeiten gewöhnen^^

    20:58
  • Sorry Leute xD

    20:54
  • Server läuft erstmal wieder... aber .go pay als Crash- Ursache? Ich weiß ja nicht... war noch jemand online und hat irgendwas getan? ^^"

    18:16
  • wtf? wie zum... o.o"

    17:52
  • der server istn icht tot, aber der map-server ist abgeraucht xD pöses Odi :P

    14:26
  • Wenn ich mich anmelde und meinen char auswähle kommt: failled to connect to server

    09:33
  • server tot ?

    09:31
  • Tut mir echt Leid, ich hab ihn wieder gecrasht... Hab in Geffen Blue Gems gekauft und danach .go pay eingetippt... und bin nie in Payon angekommen -.-" Sorry (mit RK Sir Odium)

    00:22
  • Wow, cool Vielen Dank!!

    22:59
  • Korrigiere nochmal, da der Server gerade leer war, ist der Fix nun übernommen, Crash sollte nichtmehr vorkommen.. ^^

    21:46
  • Korrigiere, Ursache gefunden und Fix bereits vorbereitet ^^"

    21:29
  • hm... also ich bin jetzt auf dem Testserver ne Weile im Dewata 2 unterwegs und kann bisher keine Probleme/Crashes feststellen... Mit welcher Class und ggf. welchen Skills hast du dort was gefarmt? ^^"

    21:21
  • Läuft wieder, Ursache bislang unbekannt... ^^"

    06:48
  • Ich glaube ich hab den Server abgeschossen...^^ sry. Bin nicht sicher was passiert ist, hab in Dewata 2 gefarmt ;(

    03:48
  • Yuno ist ab sofort wieder zugänglich, bitte patchen ^^

    21:01
  • Ich werd verrückt das is ja sau cool. Danke

    16:08
  • dann geh mal in Control Panel und dort dann auf Characters. danach Character auswählen und auf reset potion klicken

    14:09
  • Man könnte sagen meine Poppel kleben in Yuno fest... :D

    11:20
  • Gast#6311

    2 meiner chars hängen in yuno wegen c3dworldress unsupported error :(

    10:05
  • Gast#6311

    oh mann ... ja habs selbst auch rausgefunden... man muss weiblich sein. Ich bin aber genderfluid!.... wie unfair

    10:03
  • Kann ich dir so ohne weitere Infos auch nicht sagen, vermutlich erfüllst du irgend eine Voraussetzung nicht... Ist der Char weiblich? ^^

    13:38
  • Gast#25a6

    Warum kann man Ribbon mit Slot nicht anziehen?

    12:18
  • Server:

    • *Applied the Arch Bishop 2018 update.
    • *Fixed the itemlist command to tell if a item is equippled to the ammo slot.
    • *Cleaned and optomized some code.
    • *Now saves guild storage permissions.
      -It only alows setting it but its not yet coded to set if a NPC allows acces or not. This will be coded in a future update.
    • *Added support for the 2nd range of monster ID's.
      -Usable ranges are now 1000-4000 and 20020-24000.
    • *Player clone ID range increased back to 1000 clones max.
      -The range has been moved over to the 2nd monster ID range and now uses ID's 23000-24000.
    • *Added some code for helping with the loading of the 3rd NPC ID range.
    • *Stablized clones for Kagerou/Oboro/Rebellion/Star Emperor/Soul Reaper.
    • *changedress; nocosplay
      -Added support for these client commands.
      -These remove body costume outfits like xmas, summer, hanbok, oktoberfest, etc.
    • *Removed some code thats no longer needed.
      -Gravity found a way to prevent client crashes when displaying body costume's while the body style value is set to 1.
    • *Some 2015 client updates, thanks to rathena.
      -Added full support for V6 EquipPackets.
      --some other misc. packet updates.
      -Oneclick Itemidentify Packet Implemented
      --New Feature
      --Request 1 Magnifier when use (ctrl + click right)
    • *Updated the Ancilla item to its new behavior.
    • *Did some updates in the item database.
    • *Arch Bishop
      -Skill tree updated with 2 new skills.
      -AB_EUCHARISTICA is still enabled for a few reasons.
      -First, packet capture data shows its still enabled in the skill tree. Not sure if its acturally learnable. Likely not. I think leaving it enable would be a extra for the job.
      -Note: A newer client is required for the 2 new skills to properly show up in the skill window and also display properly when casted.
      -All other skill updates should work fine with older clients.
      -Note: AB_CONVENIO doesn't work yet and will be coded in on the next update due to how complex the code for it will be.
    • *AB_JUDEX
      -Damage formula updated.
      -Fixed a issue where the splash AoE size was bigger then it should be.
    • *AB_ANCILLA
      -SP cost reduced to 10%.
      -Ancilla item behavior changed. Using it now gives a buff for 60 seconds that increases healing rate by 15% and SP recovery rate by 30%.
      -Fixed a issue where SP was consumed on skill fail due to lack of blue gemstone.
    • *AB_ADORAMUS
      -Damage formula updated.
      -Is now a enemy targeted splash AoE.
      -SP requirements updated.
      -Now checks for Acolyte and higher jobs for gemstone requirement removal. (Confirmed)
      -Status apply behavior updated to official.
      -When the status success chance triggers, it will apply adoramus version of decrease AGI (duration not halved on players) and remove regular Dec-AGI if found active, and apply blind at 100% success chance (reduceable by normal means). Durations are now official for both status as well.
    • *AB_LAUDAAGNUS
      -Success chance of removing debuffs updated.
      -No longer gives buff that increases VIT.
      -Now gives buff that increases MaxHP.
    • *AB_LAUDARAMUS
      -Success chance of removing debuffs updated.
      -No longer gives buff that increases LUK.
      -Now gives buff that increases critical damage.
    • *AB_RENOVATIO
      -Is now a self casted splash AoE.
      -AoE only affects party members in screen-wide range.
      -SP requirements updated.
      -Now heals 5% MaxHP every 5 seconds but won't heal if player is undead element.
      -No longer deals damage to undead.
    • *AB_EXPIATIO
      -Now bypasses both DEF/MDEF.
    • *AB_DUPLELIGHT
      -Damage formula updated.
      -Melee damage part now deals ranged damage.
      -Both duple sphere's now have seprate success chances of triggering, allowing for one or both to trigger.
    • *NC_STEALTHFIELD
      -Fixed a issue where it made those affected immune to damage.
    • *SR_DRAGONCOMBO
      -Corrected stun chance to official.
      -Looks like they didn't keep the increased chance.
    • *SO_STRIKING
      -Corrected when the operations the CRIT increase is applied.
    • *AB_VITUPERATUM
      -Added support for this skill.
    • *GD_GUILD_STORAGE
      -Skill Tree Requirements updated.
      -This is the final time its being updated since I now have official info on its requirements.
    • *HT_TALKIEBOX; RG_GRAFFITI
      -Fixed a issue where the skill didn't work at all.
      -This issue was caused by a packet related issue that affected 2013-12-23 and newer clients. Sad that this went unnoticed for 5 years.
    • *LG_TRAMPLE
      -Added success chance.
      -Updated the list of traps it destroy's to official.
    • *SO_EARTHGRAVE
      -Fixed a issue where it didn't hit hidden enemies.
    • *SU_SV_ROOTTWIST; SU_SV_ROOTTWIST_ATK; AB_CONVENIO
      -Added support for these skills.

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