2021-03-07

Shoutbox

  • Ihr lieben ich muss die Verlosung heute leider auf morgen schieben. Es gab heute Vormittag privat einiges und meine Pläne schieben sich nach hinten das ich 21 Uhr nicht schaffe. Alles weitere im Beitrag

    13:45
  • Habs korrigiert, sorry Leute das ist mir total durch die Lappen gegangen ^^"

    18:50
  • Hi Sakura - welches Item soll denn gefarmt werden?

    13:24
  • Ich glaub der Server ist abgeschmiert^^

    21:14
  • Denke nicht. Bei mein Mechanic gibt es da auch kein Unterschied..

    15:46
  • Gast#4537

    Ich habe grade meinen BS gespielt und irgendwie bekomme ich keinen Schadensbonus wenn ich power-thrust aktiviere mache ich etwas falsch?

    08:22
  • Level 10 war anscheind nur bei iRO früher zu erreichen. Nun aber sollte es einfach nur noch veraltet sein.

    14:49
  • Mach ich..

    07:15
  • Keryrubin, macht am besten einen Thread unter Bug Report. Diese Shoutbox hält nicht ewig und die Nachrichten gehen verloren über Zeit

    22:22
  • 2. Die kastrierten 3rd class Skills Espa und Eswhoo gehören auf Stufe 10 und nicht 5 +7. und 3. Lässt sich der AOE Skill Lvl 7 Eswhoo nicht aktivieren Ich schaue ob ich weiteres finde...

    20:08
  • Mehrere Sachen die eine Bereinigung benötigen. 1. Kein Status-Icon für aktivierte Skills (ablaufende Zeit) rechts für Soul Reaper und Soul Collect.

    20:08
  • Die Jobexp sind in dem Range Joblevel- abhängig so wie es aussieht... unter Job 50 gibts keine EXP und dann gestaffelt. ^^

    19:05
  • So schlecht sind die Edenquest ja nun auch nicht.

    16:21
  • Keine Ahnung.. Halte nicht viel von der Edengroup

    16:06
  • Gibt es denn ab Third Class keine Jobexp mehr für die EdenQuest (99-100)?

    15:11
  • Und was genau darf man sich wünschen? :sabber:

    14:34
  • Wünsche für den Adventskalender gerne per PN an mich :)

    23:38
  • Der Skill ist damit nicht "falsch", sondern nur nicht aktuell... ^^"

    11:43
  • Ok thx, dann bin ich erstmal weg bis die Skills alle richtig sind!

    09:40
  • Wenn es reportet wird, damit es nicht vergessen geht, dann sicher

    09:32
  • Wird das in näherer Zukunft berichtigt?

    08:59
  • Jupp. Wir sind noch auf dem Stand von Lvl 5 https://irowiki.org/w/index.php?ti…rch&oldid=48597

    20:56
  • Trap Research geht nur bis 5?

    20:05
  • Ist ein Beschreibungsfehler. Ingame steht die Renewalversion da. Bei uns ist es aber die Prerenewalversion, also die hier: https://irowiki.org/classic/Focused_Arrow_Strike

    17:34
  • Sharp Shooting (1800% ATK) geskillt nur 2950 Damage Output. DS macht (190% ATK) ca. 3000 Damage Output. Was stimmt da nicht?

    16:54
  • Mainserver:

    • Some item updates.
      -Updated/fixed Ancient Dagger class requirements
      -Fixed an issue where Gian Snake Skin caused server lags.
      -Added some missing items.

    Wiki:

    • Added some more pages, redirections & categories

    New Serversoftware:

    • Merged missing changes from 3ceam rev. 718 - 720
      Complete rewrite of the achievement system (part 2 & 3).
      -With this update the achievement system is finally working. However, there are still more things to do, but the basic support is finally done.
      -Resolved a huge number of issues related to achievement database loading.
      -complete rewrite of achievement related code based on hercules version.
      -Replaced old script commands by:
      --achievement_progress(<ach_id>,<obj_idx>,<progress>,<incremental?>{,<char_id>});
      -Added full suport for the title system.
      -A big thanks to HerculesWS
    • Some item updates.
      -added some missing items.
      -fixed some items.
    • Did a little organizing in the skill.c file.
    • RK_CRUSHSTRIKE
      -Now a self casted skill.
      -Crush Strike is now a buff that will deal its damage once upon doing a regular attack.
      -Weapon break chance is now a official 20 percent due to the new behavior.
    • NC_SILVERSNIPER; NC_MAGICDECOY
      -Fixed a suspected issue where the summoned FAW's wouldn't have the correct amount of HP.
      -Updated the Silver Sniper's ATK to official.
    • KO_ZANZOU / Illusion - After Image
      -Now summons a shadow clone.
    • KO_ZENKAI / Spread Seal; KG_KYOMU / Shadow Void
      -Added Full Support For These Skills.
    • KO_IZAYOI / 16th Night
      -Fixed cast time removal and variable cast reductions now apply to all skills.
    • Mutated Homunculus
      -Added support for the Mutated Homunculus.
      --The support is not entirely complete but its good enough to allow them to be playable for testing purposes. Currently their only accessible by using the @makehomun command. Stat growth settings and mutation procedures still need to be coded.
      -Added needed parts of the system to allow them to be stable and playable for testing purposes.
      --Entry's for them were added to the homunculus database.
      --The homunculus database now uses 51 columns. The FoodID (4th column) and all other columns after it was shifted up 1. The 4th column now sets the max level for the homunculus.
      --The homunculus exp table was expanded to support 150 levels. However, levels 100 to 150 are all set to require 10 million exp. A balanced exp table will be made later.
      --Homunculus in the 100 - 150 level range will receive 1 skill point for every 2 levels.
      --Homunculus in the 1 - 99 level range will still receive the usual 1 skill point every 3 levels.
      --Added support for mutated homunculus ID's range checks. This is required for certain things like checks, indexing, and making sure only all homunculus ID's are taken.
      ---This helps prevent mercenary ID's from being mixed into the homunculus system which could cause conflicts and other issues.
      --Skill range for homunculus is now expanded to support the mutated homunculus skills.
      --Added skill tree entry's for mutated homunculus.
      --Base level requirements for unlocking their skills is now working.

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