2025-01-22

Shoutbox

  • Ihr lieben ich muss die Verlosung heute leider auf morgen schieben. Es gab heute Vormittag privat einiges und meine Pläne schieben sich nach hinten das ich 21 Uhr nicht schaffe. Alles weitere im Beitrag

    13:45
  • Habs korrigiert, sorry Leute das ist mir total durch die Lappen gegangen ^^"

    18:50
  • Hi Sakura - welches Item soll denn gefarmt werden?

    13:24
  • Ich glaub der Server ist abgeschmiert^^

    21:14
  • Denke nicht. Bei mein Mechanic gibt es da auch kein Unterschied..

    15:46
  • Gast#4537

    Ich habe grade meinen BS gespielt und irgendwie bekomme ich keinen Schadensbonus wenn ich power-thrust aktiviere mache ich etwas falsch?

    08:22
  • Level 10 war anscheind nur bei iRO früher zu erreichen. Nun aber sollte es einfach nur noch veraltet sein.

    14:49
  • Mach ich..

    07:15
  • Keryrubin, macht am besten einen Thread unter Bug Report. Diese Shoutbox hält nicht ewig und die Nachrichten gehen verloren über Zeit

    22:22
  • 2. Die kastrierten 3rd class Skills Espa und Eswhoo gehören auf Stufe 10 und nicht 5 +7. und 3. Lässt sich der AOE Skill Lvl 7 Eswhoo nicht aktivieren Ich schaue ob ich weiteres finde...

    20:08
  • Mehrere Sachen die eine Bereinigung benötigen. 1. Kein Status-Icon für aktivierte Skills (ablaufende Zeit) rechts für Soul Reaper und Soul Collect.

    20:08
  • Die Jobexp sind in dem Range Joblevel- abhängig so wie es aussieht... unter Job 50 gibts keine EXP und dann gestaffelt. ^^

    19:05
  • So schlecht sind die Edenquest ja nun auch nicht.

    16:21
  • Keine Ahnung.. Halte nicht viel von der Edengroup

    16:06
  • Gibt es denn ab Third Class keine Jobexp mehr für die EdenQuest (99-100)?

    15:11
  • Und was genau darf man sich wünschen? :sabber:

    14:34
  • Wünsche für den Adventskalender gerne per PN an mich :)

    23:38
  • Der Skill ist damit nicht "falsch", sondern nur nicht aktuell... ^^"

    11:43
  • Ok thx, dann bin ich erstmal weg bis die Skills alle richtig sind!

    09:40
  • Wenn es reportet wird, damit es nicht vergessen geht, dann sicher

    09:32
  • Wird das in näherer Zukunft berichtigt?

    08:59
  • Jupp. Wir sind noch auf dem Stand von Lvl 5 https://irowiki.org/w/index.php?ti…rch&oldid=48597

    20:56
  • Trap Research geht nur bis 5?

    20:05
  • Ist ein Beschreibungsfehler. Ingame steht die Renewalversion da. Bei uns ist es aber die Prerenewalversion, also die hier: https://irowiki.org/classic/Focused_Arrow_Strike

    17:34
  • Sharp Shooting (1800% ATK) geskillt nur 2950 Damage Output. DS macht (190% ATK) ca. 3000 Damage Output. Was stimmt da nicht?

    16:54
    • Offizieller Beitrag

    Mainserver:

    • Fixed an issue with the status_change_data that caused several status changes to break.
    • Cleaned up rental item expiration
      -Boarding Halter will now properly be removed on expiration when a player is logged out.
      -Removed hard coded checks for other official rental items.
      -Rental items now call the OnUnequip Script of the item which can be used to remove player states.
      -Updated various items in the database to match the new format.
    • Trap Invisibility fixes
      -Changed `traps_setting` config values.
      -- 0 = Always visible (default)
      -- 1 = Enable invisibility in versus maps (GVG/PVP/BG)
      -- 2 = Enable invisibility in all maps
      -Added skill unit flag `UF_HIDDEN_TRAP = 0x4000` for trap invisibility.
    • Cleaned up skill fail checks on `skill_castend_id`.
    • Fixed Magnum Break to not hit hidden targets.
    • Genetic Change Material will no longer ignore if the created item is stackable or not.
    • Blessing no longer gives stat bonuses when Curse is active.
    • Fixed TF_BACKSLIDE with 'no-knockback' bonus.
    • Fixed possible map crashes caused by SG Warm skills and TK_COUNTER.
    • Resolves a check for skills that have required equipment items to check for all items in the list.
      -Also added the official fail message.
    • Updated Flying Side Kick effect
      -Fog Wall should still apply to players who use Flying Side Kick to get out.
    • Some cleaning.
    • Implemented Waterball and Jupitel Thunder double cast.
      -Waterball and Jupitel now won't apply a delay after they have been cast and won't notify the client about the spell until 150ms later, if another skill request is received, it will actually be cast as well
      -To prevent exploits this behavior can only be used every 2 seconds
      -This allows you to cast a spell after Jupitel that would not have enough range to be cast after knockback
    • Finally implemented the official waterball unit behavior
      -When casting Waterball, water, deluge and suiton units will be turned into waterball units
      -These waterball units are then turned into waterballs one-by-one
      -All unit behavior now also applies to waterball, special handling is now solved via db files
      -If there are multiple waterball timers active at the same time, they will actually compete for the waterball units
      -When waterball does not deal damage (100% resist), it will now cancel, allowing you to act and move again
      -Waterball now uses UNT_DUMMYSKILL.
    • Mystical Amplification improved
      -Mystical Amplification will now toggle at cast begin rather than cast end
      -When Mystical Amplification ends, spell damage will be immediately lower even for ongoing spells
    • Mystical Amplification cast time can no longer be reduced by item bonuses except Staff of Destruction.
    • Deluge/Volcano/Gale will no longer be blocked by UNT_DUMMYSKILL units.
    • Added a configuration with which you can set the level of Vulture's Eye and Snake's Eye that monsters have learned.
    • NPC_EVILLAND updates
      -NPC_EVILLAND now has 3+level intervals, a target range of 7 and ignores flee,
      -NPC_EVILLAND's area of effect per unit is now 11x11 on level 1-9 and 27x27 on level 10
      -NPC_EVILLAND now ignores Devotion
    • Sanctuary updates
      -Sanctuary now has exactly 1+3*level heal intervals, regardless of number of players healed
      -Sanctuary will end early when 3+level targets have been hit, targets currently on Sanctuary might still be hit when it expires
    • Chorus skills now work as long as another performer is in the same party and on screen as the caster -- no longer has to be adjacent to caster.
  • 15peaces 26. Februar 2025 um 22:18

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